Paras koirankuljetushäkki: Mikä sopii parhaiten koirallesi

Kun suunnittelet koiran matkustamista, yksi tärkeimmistä hankinnoista on koiran kuljetushäkki. Paras kuljetushäkki tarjoaa paitsi mukavuutta myös turvallisuutta lemmikillesi. Valinnan tekeminen voi kuitenkin olla haastavaa, sillä markkinoilla on laaja valikoima erilaisia häkkejä. On tärkeää ottaa huomioon koiran koko, luonne ja matkustustarpeet. Esimerkiksi pienelle koiralle voi riittää kevyt ja helposti kannettava häkki, kun taas suurempi koira saattaa tarvita tukevamman ja tilavamman vaihtoehdon. Lemmikkikauppa tarjoaa monipuolisen valikoiman kuljetushäkkejä, jotka on suunniteltu vastaamaan erilaisten koirien tarpeita.

Miten valita oikea materiaali?

Kuljetushäkin materiaali on yksi tärkeimmistä tekijöistä, joka vaikuttaa sen kestävyyteen ja mukavuuteen. Yleisimpiä materiaaleja ovat muovi, metalli ja kangas. Muoviset häkit ovat kevyitä ja helppoja puhdistaa, mikä tekee niistä erinomaisen valinnan lyhyille matkoille. Metallihäkit puolestaan tarjoavat enemmän kestävyyttä ja turvallisuutta, mikä on tärkeää erityisesti suurille ja voimakkaille koirille. Kangashäkit ovat kevyitä ja helposti taitettavia, mutta ne eivät välttämättä tarjoa samaa suojaa kuin muut materiaalit. Valitessasi materiaalia, mieti, kuinka usein ja millaisissa olosuhteissa aiot käyttää häkkiä. Lemmikkikaupan verkkosivuilta löydät laajan valikoiman eri materiaaleista valmistettuja häkkejä, jotka sopivat erilaisiin tarpeisiin.

Koiran kuljetushäkin turvallisuusvinkit

Turvallisuus on ensisijainen tekijä, kun valitset koiran kuljetushäkkiä. Varmista, että häkki on riittävän tukeva ja että siinä on luotettavat lukitusmekanismit. Häkin tulee olla tarpeeksi tilava, jotta koira voi kääntyä ja maata mukavasti. On suositeltavaa kiinnittää häkki autoon turvavöillä tai muilla kiinnitysmekanismeilla, jotta se pysyy paikoillaan äkillisissä jarrutuksissa tai käännöksissä. Lemmikkikaupan asiantuntijat auttavat mielellään valitsemaan turvallisimman vaihtoehdon juuri sinun koirallesi.

Käytännön vinkit matkustamiseen koiran kanssa

Matkustaminen koiran kanssa voi olla stressitöntä, kunhan olet valmistautunut hyvin. Ennen matkaa on hyvä totuttaa koira kuljetushäkkiin, jotta se tuntee olonsa mukavaksi ja turvalliseksi. Voit tehdä häkistä houkuttelevamman asettamalla sinne koiran lempipeiton tai lelun. Muista myös tehdä säännöllisiä pysähdyksiä pitkien matkojen aikana, jotta koira voi venytellä ja tehdä tarpeensa. Varmista, että koiralla on aina saatavilla raikasta vettä, erityisesti kuumina päivinä. Lemmikkikaupan verkkosivuilta löydät lisää vinkkejä ja tuotteita, jotka tekevät matkustamisesta koiran kanssa helpompaa ja mukavampaa.

Yhteenvetona, oikean koiran kuljetushäkin valinta on tärkeä osa lemmikkisi hyvinvointia ja turvallisuutta matkustamisen aikana. Lemmikkikauppa tarjoaa laajan valikoiman laadukkaita ja turvallisia kuljetushäkkejä, jotka sopivat erilaisiin tarpeisiin. Tutustu valikoimaamme!

Ajankohtaista

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 26.10.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele

041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout ja Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut ja osa mobiilimaksamisen palveluista.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lemmikkikauppa Vierashuone yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele

041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.