Puhdas kissanpeti ei ole vain mukavuuskysymys, vaan se vaikuttaa merkittävästi kissasi hyvinvointiin ja kotisi yleiseen hygieniaan. Kissanpetien puhdistus auttaa ehkäisemään bakteerien ja loisten leviämistä, mikä voi parantaa lemmikkisi elämänlaatua huomattavasti. Lemmikkikaupassa tiedämme, kuinka tärkeää on pitää huolta lemmikeistäsi, ja siksi haluamme tarjota sinulle parhaat vinkit ja tuotteet kissanpedin puhdistukseen.
Kissat viettävät paljon aikaa nukkumalla, joten niiden peti voi kerätä runsaasti karvaa, likaa ja jopa allergeeneja. Säännöllinen puhdistus auttaa vähentämään näitä haittatekijöitä ja varmistaa, että kissasi voi nauttia puhtaasta ja turvallisesta ympäristöstä. Puhdas pesäpaikka voi myös vähentää esimerkiksi kirppuinfektioiden riskiä ja pitää kissasi terveenä ja tyytyväisenä.
Kissanpedin puhdistus voi olla helppoa ja tehokasta oikeilla tuotteilla. Lemmikkikauppa tarjoaa laajan valikoiman ympäristöystävällisiä ja lemmikkiystävällisiä puhdistusaineita, jotka tekevät puhdistuksesta vaivatonta. Kissanpedin materiaalista riippuen, kannattaa valita puhdistusaine, joka on tarpeeksi hellävarainen, mutta silti tehokas poistamaan likaa ja hajuja.
Ekologiset pesuaineet ovat erinomainen valinta, sillä ne ovat turvallisia sekä lemmikille että ympäristölle. Meillä on saatavilla myös erityisiä hajunpoistajia, jotka auttavat pitämään kissanpedin raikkaana pidempään. Lisäksi tarjolla on erilaisia harjoja ja imureita, jotka helpottavat karvojen ja pölyn poistamista. Näillä tuotteilla saat kissanpedin puhtaaksi ilman turhaa vaivannäköä.
Kissanpedin puhdistuksen tiheys riippuu monista tekijöistä, kuten kissasi karvanlähdön määrästä ja ulkoilutottumuksista. Yleisenä suosituksena on puhdistaa kissanpeti vähintään kerran viikossa. Jos kissasi on ulkoileva ja tuo mukanaan enemmän likaa, puhdistusta voi olla tarpeen tehdä useammin.
Jos kissasi on pitkäkarvainen tai kärsii allergioista, säännöllinen puhdistus on erityisen tärkeää. Näin voit minimoida allergeenit ja varmistaa, että lemmikkisi voi hengittää puhdasta ilmaa. Muista tarkkailla kissasi käytöstä; jos se alkaa kartella petiään, voi se olla merkki siitä, että puhdistus on tarpeen.
Puhdistaessasi kissanpetiä kannattaa ottaa huomioon muutama perusasia. Ensinnäkin, tarkista aina petivaatteiden pesuohjeet ja valitse oikea lämpötila, jotta materiaali ei vaurioidu. Useimmat petivaatteet voi pestä pesukoneessa, mutta herkemmät materiaalit saattavat vaatia käsinpesua.
Seuraa näitä vaiheita saadaksesi parhaan lopputuloksen:
Muista, että puhdas kissanpeti on avain terveeseen ja onnelliseen lemmikkiin. Lemmikkikaupassa olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle parhaat tuotteet ja vinkit, jotta voit huolehtia karvaisesta perheenjäsenestäsi parhaalla mahdollisella tavalla.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 26.10.2021 alkaen.
Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele
041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout ja Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut ja osa mobiilimaksamisen palveluista.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lemmikkikauppa Vierashuone yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele
041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.