Kun uusi koiranpentu saapuu kotiin, on tärkeää varmistaa, että sinulla on kaikki tarvittavat tarvikkeet hänen hyvinvointiaan varten. Koiranpentu hankinnat voivat tuntua aluksi ylivoimaisilta, mutta oikeiden tuotteiden avulla voit tehdä pennun sopeutumisesta sujuvaa ja mukavaa. Aluksi tarvitset ruokakupit sekä veden että ruoan tarjoiluun. Valitse materiaalit, jotka ovat helppoja puhdistaa ja kestävät käyttöä pitkään.
Panta ja talutushihna ovat ensiarvoisen tärkeitä, jotta pentu oppii turvallisesti kulkemaan ulkona. Pannan tulisi olla säädettävä ja mukava, ettei se hankaa pentua. Lelut ovat myös tärkeitä, sillä ne tarjoavat virikkeitä ja auttavat pentua puremaan turvallisesti. Valitse leluja, jotka ovat kestäviä ja sopivat pennun kokoon. Lopuksi, mukava sänky tarjoaa pennulle oman turvapaikan, jossa levätä ja tuntea olonsa turvalliseksi.
Kun valitset ruokaa koiranpennullesi, on tärkeää miettiä ravitsemuksellista tasapainoa. Kuivamuona on suosittu valinta, sillä se on helppo säilyttää ja tarjoilla. Kuivamuona sisältää usein kaikki tarvittavat ravintoaineet kasvavalle pennulle. Märkäruoka taas voi olla hyvä vaihtoehto pennuille, jotka tarvitsevat lisähydraatiota tai joilla on ruokahaluttomuutta.
Me Lemmikkikaupassa suosittelemme, että valitset laadukasta ja tasapainoista pennuille suunnattua ruokaa, joka tukee pennun kasvua ja kehitystä.
Koiranpentujen koulutus on keskeinen osa heidän kehitystään, ja se alkaa usein jo ensimmäisistä päivistä uudessa kodissa. Sisäsiisteyden opettaminen on yleensä ensimmäinen askel. Pennun on tärkeää oppia, minne on sopivaa tehdä tarpeensa, ja tämä vaatii johdonmukaisuutta ja kärsivällisyyttä omistajalta.
Tottelevaisuuskoulutus sisältää peruskäskyjen, kuten "istu" ja "paikka," opettamisen. Tämä auttaa pentua kehittämään hyviä käytöstapoja. Sosiaalistaminen on myös tärkeää, ja siihen kuuluvat vuorovaikutukset muiden koirien ja ihmisten kanssa. Näin pentu kasvaa itsevarmaksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi koiraksi. Käyttämällä positiivista vahvistamista ja johdonmukaista koulutusta voit luoda vahvan ja luottamuksellisen suhteen koiranpentuusi.
Kodin valmistelu koiranpentua varten on tärkeä osa uuden lemmikin vastaanottamista. Turvallisen ja mukavan ympäristön luominen auttaa pentua tuntemaan olonsa kotoisaksi ja vähentää stressiä. Ensimmäinen askel on poistaa kaikki vaaralliset esineet ja aineet pennun ulottuvilta. Tämä sisältää sähköjohdot, myrkylliset kasvit ja pienet esineet, jotka voivat päätyä suuhun.
Turvallisen alueen luominen, esimerkiksi portin avulla, voi myös olla hyödyllistä, jotta pentu voi tutkia kotia turvallisesti. Varusta koti myös sopivilla leluilla ja pureskeltavilla esineillä, jotta pentu ei pure huonekaluihin. Mukava sänky ja oma tila auttavat pentua tuntemaan olonsa turvalliseksi. Muista, että kärsivällisyys ja johdonmukaisuus ovat avainasemassa, kun pentu tutustuu uuteen kotiinsa.
Olisitko kiinnostunut kissa-aiheisista vaatteista ja tavaroista? Tutustu nyt VHS® tuotteisiimme! Tarjoamme laajan valikoiman eläinaiheisia tuotteita ja vaatteita, joiden suunnittelu on saanut inspiraationsa löytöeläimistä.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 26.10.2021 alkaen.
Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele
041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout ja Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut ja osa mobiilimaksamisen palveluista.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lemmikkikauppa Vierashuone yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele
041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.