Pitääkö koiran hampaat harjata?

Koiran hammashygienia on olennainen osa lemmikin kokonaisvaltaista terveyttä. Koiran hampaiden harjaus auttaa ehkäisemään plakin ja hammaskiven muodostumista, jotka voivat johtaa vakavampiin suun terveysongelmiin, kuten ientulehdukseen ja parodontiittiin. Nämä ongelmat eivät ainoastaan aiheuta kipua ja epämukavuutta koiralle, vaan voivat myös johtaa vakavampiin terveysongelmiin, kuten sydänsairauksiin ja munuaisvaurioihin. Lemmikkikauppa tarjoaa laajan valikoiman tuotteita, jotka tukevat koiran suuhygieniaa, ja samalla voit tukea eläinsuojelua ostamalla tuotteitamme.

Kuinka usein koiran hampaat tulisi harjata?

Suositeltavaa on harjata koiran hampaat päivittäin, mutta vähintään muutaman kerran viikossa. Säännöllinen harjaus auttaa pitämään plakin ja hammaskiven kurissa, mikä puolestaan vähentää iensairauksien riskiä. Jos päivittäinen harjaus tuntuu haastavalta, voit aloittaa harjaamalla hampaat muutaman kerran viikossa ja lisätä harjauskertoja vähitellen. Lemmikkikaupan valikoimasta löydät erilaisia hammasharjoja ja -tahnoja, jotka tekevät harjauksesta helpompaa ja miellyttävämpää sekä sinulle että koirallesi.

Milloin on aika käydä eläinlääkärillä?

Vaikka säännöllinen hampaiden harjaus on tärkeää, on myös hyvä tietää, milloin on aika kääntyä eläinlääkärin puoleen. Jos huomaat koirallasi pahanhajuista hengitystä, punaisia tai verestäviä ikeniä, löystyneitä hampaita tai koira vaikuttaa kivuliaalta syödessään, on syytä varata aika eläinlääkärille. Eläinlääkäri voi suorittaa perusteellisen suun tarkastuksen ja tarvittaessa poistaa hammaskiveä tai hoitaa muita suun terveysongelmia. Lemmikkikauppa tukee vastuullista lemmikinomistajuutta tarjoamalla tietoa ja tuotteita, jotka auttavat pitämään lemmikkisi terveenä.

Kuinka valita oikeat välineet ja tuotteet?

Oikeiden välineiden ja tuotteiden valinta on tärkeää, jotta koiran hampaiden harjaus olisi mahdollisimman tehokasta ja miellyttävää. Valitse koirallesi sopiva hammasharja, joka on pieni ja pehmeä, jotta se ei vahingoita ikeniä. Koirille on saatavilla omia hammastahnoja, jotka ovat turvallisia niellä ja usein maistuvat koiralle mieluisilta. Lemmikkikaupan verkkokaupasta löydät laajan valikoiman koiran hammashygieniaan liittyviä tuotteita, jotka on suunniteltu erityisesti lemmikkisi tarpeisiin.

Yhteenvetona, koiran hampaiden harjaus on olennainen osa lemmikin terveydenhoitoa. Säännöllinen harjaus, oikeiden tuotteiden käyttö ja eläinlääkärin tarkastukset auttavat pitämään koiran suun terveenä. Tutustu Lemmikkikaupan laajaan valikoimaan.

Ajankohtaista

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 26.10.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele

041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout ja Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut ja osa mobiilimaksamisen palveluista.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lemmikkikauppa Vierashuone yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Vierashuone Oy
Kurikkatie 11
90440 Kempele

041-5056482
asiakaspalvelu@lemmikkikauppa.fi
www.lemmikkikauppa.fi
2409119-7

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.